Monday, May 14, 2012

episod 2

mlm 25/2/2012
pd mlm tu saya dan keluarga berada dirumah mertua.saya mula rasa tak sedap la. rasa sakit sikit2. saya bgitau ma.lepas tu ma panggil mak bidan tolong tgk2kan. mak bidan ada la urut2 perut saya sikit. katanya saya ni dah nak bersalin may be esok atau lusa je..mulalah saya ni risau dan takut gak.
esok pagi lepas solat subuh saya dan suami terus balik rumah chek(mak saya) kebetulan rumah ma dan chek tak jauh. masa nak pergi tu sedih pulak rasa. kakak nurin masih tido lagi saya tinggal.

pagi 26/2/2012
pagi tu sempat makan nasi kerabu, relek2 dulu rumah chek. hari ni saya dah kena pergi hospital sebab dah lebih due 3 hari.jam 9 pagi tu rasa ngantuk pulak..tido dulu lah kejap...dlm kul 10 tu en.suami ajak klua cari susu kambing. masa tu adalah rasa sakit sikit2 je. dlm kul 11 lebih tu chek dah ajak gi hospital. kebetulan hospital pun tak jauh dari rumah saya...nanti saya ceritakan pengalaman kat hospital.

No comments:

Post a Comment